Bo żadna kobieta nie umie poprawnie otworzyć portfela

W swoim życiu miałam już cały pierdyliard portfeli. Różnych najróżniejszych.
Nigdy jeszcze nie trafiłam na ten jeden jedyny, któremu byłabym wierna do końca swoich dni.
Z paru powodów.


Pierwszy z nich to jakość wykonania.
Jakkolwiek bym o niego nie dbała, szanowała, trzymała w oddzielnej przegródce torebki ZAWSZE niszczyły się z prędkością światła.
A to suwak poszedł w kosmos, albo wyroby skóropodobne marszczyły się i odchodziły, z czasem  materiał robił się na tyle wyrobiony, że całość rozlatywała się na miliony kawałków.

Drugi powód to sam fakt, że po prostu kobieta zmienną jest.
Ten na imprezę do klubu, taki na koncert rockowy, inny z kolei na piknik. Tu niestety nie dogodzisz. Musimy mieć portfel idealnie dobrany do poziomu hormonów, aktualnego outfitu i nic nie zaradzisz.

Kolejny powód to jego funkcjonalność.
Ilość przegródek oraz rozmiar ma znaczenie.

A potem, poznałam człowieka, który w wykonanie portfela i w ogóle wyrobów skórzanych wkłada całe swoje serce, niezmierzone pokłady pasji, umiejętności i kreatywności.



Kiedy pierwszy raz zobaczyłam portfel przez niego wykonany od razu poczułam żądzę jego posiadania.

Był idealny. IDEALNY. Podłużny, pięknie tłoczony w misterne wzory, wykonany ręcznie.

Miałam przyjemność odwiedzić jego pracownię, w której poza specyficznym zapachem skóry i detergentów czuć było miłość do wykonywanych wyrobów dosłownie z każdego kąta pomieszczenia.




Rzuciłam się do portfeli, toreb, musiałam dotknąć każdego z nich. Cuda. Prawdziwe dzieła sztuki. I przede wszystkim jakość. Jakość, jakość i jeszcze raz jakość. Ja nie muszę pytać, ja widzę, że ten portfel przetrzyma dzikie hasanie w tłumie koncertowym, zniesie każdą kieszeń w mojej torbie, będzie ze mną długo, na wieki.




Nie mogłam się napatrzeć na wzory, kształty, tłoczenia na każdym inne, misterne malunki aerografem. Przeszłam też odpowiedni kurs trzymania portfela i jego otwierania, bo okazało się, że każdy mężczyzna intuicyjnie otwiera go tak, jak się powinno to robić, natomiast każda kobieta trzyma go do góry nogami.

Gdyby ktoś chciał zapoznać się bliżej z Twórczością przez duże T zapraszam na:

Oficjalną stronę internetową

Fanpage na facebooku

I z tego co wiem, niebawem (trzymam kciuki) powstanie sklep internetowy. Nie mogę się doczekać!



W całym moim podnieceniu przepięknymi portfelami z krainy rozmyślenia wyrwało mnie krótkie, ale treściwe pytanie:

A w sumie to jaki portfel chciałaby mieć kobieta?
Także tak… Kobietki, może stworzymy idealny portfel?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz