Odkryłam sposób na przypomnienie sobie, jak to jest, gdy ma się 15 lat!

Są takie dni, zwłaszcza jesienią, kiedy mocy nie ma na nic, kiedy ma się dosyć wszystkiego. Kiedy dochodzi się do wniosku, że misie to sprytne zwierzątka, bo przesypiają całą zimę, a my ludzie powinniśmy robić tak samo.


Dopadła mnie jesienna niemoc szybciej, niż myślałam, że to się stanie.
Trzeba było działać.

W przypływie większej ilości wolnego czasu postanowiłam pojechać przez pół Polski, na sam dziki zachód. Daleko i długo mi się wyjątkowo jechało. Tylko po to, żeby wziąć udział w wydarzeniu, w którym nigdy nie brałam udziału i nigdy, powtórzę, NIGDY nie sądziłam, że będę udział brać. 

Najstarsi indianie już wiedzieli, że "Nigdy nie mów nigdy".

Uwaga, pojechałam na otwarcie galerii handlowej.

GALERII HANDLOWEJ.

Ale nie po to, żeby szukać osząłamiających promocji, rodem torebek Witchen w Lidlu.
Nawiasem mówiąc wpadłyśmy na pomysł wejścia do sklepu Witchen, tylko po to, żeby pomarudzić na ceny, stwierdzając, że zaraz promocja w Lidlu i nie opłaca się kupować teraz.

Powód, dla którego pojechałam jest następujący:


Okazało się, po prostu, że główną gwiazdą otwarcia, ja bedę to podkreślać dzisiaj parokrotnie, Galerii Handlowej, jest Eva Longoria.

Pamiętam, kiedy miałam 15, czy te 17 lat, istnym objawieniem było odkrycie, że ulubieni muzycy z ukochanego zespołu to normalni ludzie. Ja wiem, że to brzmi kosmicznie, ale wyobraźcie sobie, że jako ten 15 latek wiecie, że muzycy występują na scenie, po koncercie chowają się za kulisami i tyle, a Ty spotykasz ich normalnie na ulicy. Jesz z nimi pizze, bo okazuje się, że jako normalni ludzie, oni jedzą pizzę! I rozmawiają z Tobą, jak koledzy z koleżanką. 

Dlatego, kiedy tylko dowiedziałam się, że odtwórczyni jednej z głównych ról mojego ukochanego serialu pojawi się w Polsce, trzeba było się tam pojawić. Zobaczyć, że chodzi po tej samej podłodze, co Ty, jest w tym samym pomieszczeniu, że trzeba przypomnieć sobie, jak to było mieć te 15 lat. To samo uczucie. 

http://posnania.eu

http://posnania.eu


Gratuluję Wam Poznaniacy, przecudownej Galerii, jakiej nie powstydziłaby się żadna Warszawska galerianka. Śliczne miejsce. Serio!





A ja znowu miałam 15 lat.

A przede mną 8 sezonów ukochanego serialu, który obejrzę po raz ..... nie liczę.

Powiem Wam, że jakkolwiek absurdalnie nie brzmiała by ekscytacja podróżą na drugi koniec Polski, żeby zwiedzić galerię handlową i zobaczyć osobę znaną z ekranu tv, to warto jest zrobić sobie taki totalny dzień oderwania. Przestać myśleć, że trzeba być zorganizowanym, poukładanym, odchaczającym zadania z to do listy, stonowanym, dorosłym. Warto spędzić jeden dzień z bananem na twarzy, dokładnie tak samo, jak wtedy, gdy miało się te 15 lat!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz