Uwaga! Premiera!

Miewam tak, że przeglądając otchłań inernetu natknę się czasem na coś co ma ogromny wpływ na to co robię i czy mi się w ogóle chce i jak bardzo mi się chce.



Niedawno też odkryłam, zupełnie przypadkowo moją nową fascynację, o której kiedyś Wam powiem. Albo i nie. Zobaczymy.

 Tak czy siak, zmierzam do tego, że ta fascynacja była dla mnie przyczyną rozpoczęcia nowej rzeczy. Dlatego zapraszam Was, na pierwszy, powstały pod wpływem impulsu i totalnie bez przygotowania i przemyślenia, na zupełnym spontanie tego, co zobaczycie poniżej.



Uwaga....


Werble!

 PREMIERA!




 
 Mam nadzieję, że się przyjmie pomimo, że od czasu do czasu ucieka mi fokus i jest trochę za jasno. Obiecuję poprawę!

 Ściskam Was serdecznie i do zobaczenia za tydzień!


1 komentarz:

  1. Ironing the bong - iTaniumarts
    A metal bong ford fusion hybrid titanium is an explosive and explosive type of plastic titanium pans bong titanium apple watch band that titanium bracelet can explode explosively in a single blow. The plastic bong pure titanium earrings can also cause serious injuries and injuries as

    OdpowiedzUsuń