Przejrzałam Was na wylot!

Jest mi niezmiernie miło, że zechcieliście wypełnić urodzinową ankietę. Dziękuję, dziękuję, jeszcze raz dziękuję!




Nie ukrywam, że zrobiłam to z pobudek czysto egoistycznych, bo fajnie jest poczytać coś miłego o tym co się robi, a byliście wyjątkowo łaskawi w swych ocenach.


Dzięki temu teraz wiem, że mogę zawładnąć światem, bo przejrzałam was na wylot!


Akurat to, że jest tu więcej dziewczyn specjalnie mnie nie dziwi, bo tematyka jest typowo babska, nawet jeśli dotyczy spraw budowlanych. Niemniej jednak niezmiernie mi miło, że panowie też tu zaglądają;)


Oho! Rówieśnicy! Cześć!


Te wyniki chyba najbardziej mnie cieszą! Nie wiem, które bardziej, czy to, że świeżynkom zechciało się wypełnić ankietę (bo na lojalnych starych czytelników wiedziałam, że mogę liczyć), czy fakt, że AŻ TYLE jest tutaj osób, które pamiętają jeszcze pierwsze koszmarki! Uwielbiam Was Wszystkich!


Czyli wyszło na to, że głównie interesuje Cie to, co tu jest. Spotkaliśmy się w punkt!  Ja piszę, Ty czytasz. Dobrze. Bez sensu to pytanie było.


No dobra. Pomyślę, czy da się coś w tym temacie zrobić. Ale pamiętajcie o tym, że robienie zdjęć do notek wcale proste nie jest. Tutaj są dowody!

W tej materii naprawdę obiecuję poprawę. Dobrze, że nie zapytałam o regularność wpisów, bo totalnie bym się pogrążyła.

Serio? To wyjątkowo miłe, kiedy dowiedziałam się, że są tacy, którzy przychodzą do mnie nawet gdy nie ma powiadomień, to wyjątkowo miłe! Wpadajcie na kawę częściej!

Czyli okazuje się, że na insta też jesteście. High five!
Czyli zbliżam się do kierunku najlepszego insta na świecie! Fantastycznie!
Dobra, ego połechtane, dziękuję Wam wszystkim bardzo uprzejmie! 
Obiecuję, że będę pracować nad częstotliwością wpisów i ilością zdjęć. Ale będzie mi też wyjątkowo miło, kiedy od czasu do czasu zaznaczycie swoją obecność nie tylko w rocznej ankiecie, ale też gdy zostawicie zwykłe "siema" w komentarzach na dole;)

Do zgadania!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz